Colombianen som förgyller mitt liv!

Jag vill inte att det ska bli dyster stämning. Då gör man bäst i att plocka fram den Colombianska anfallaren Carlos Valderrama. Det brukar jag alltid göra när jag känner mig lite nere. Hade en lurvig karriär vilket kan ha sitt ursprung i håret. Det finns inte mycket mer att göra än att buga sig för denna legend. Hur i helvete han lyckades se långbollar flyga bakom sig kommer för mig alltid att vara en olöslig gåta. Dock gjorde han inte så fantastiskt mycket mål under sin karriär. Vilket kan vara en del av förklaringen. Kanske var det samma kraft som drev Kicki Danielsson och Doktor Alban att gjöra en singel vid namn Papaya Coconut.
(om ni inte sett detta mirakel, gör det! http://www.youtube.com/watch?v=rDAY8BwlYYM )

Så luta er tillbaka och njut av de vackra lockarna som likt inget annat vidrör mitt annars hatfyllda hjärta!
Barnet som har följt honom in på planen gör det hela, om det nu går, ännu mer njutbart.


image9
Livet blir inte bättre än så här, inse fakta!



/ Jesus. Din vän i mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0