Jesus! Hjälp mig i detta mörker!

Som ni kanske har märkt är Kakan forfarande bedrövad över det han kallar för fotbollens död då Arsenal och Fener blev utslagna igår och då Roma förmodligen blir detsamma ikväll utav antikrist themselves, Man United.
Därför har jag börjat fundera på att bli religiös och be till Jesus. Och då tänker jag inte på min kollega, utan på herren vi ser under oss.

image14image15

Visst är Esteban Granero ofantligt likt Jesus? Han är så lik att religiösa fanatiker börjat vallfärda till Getafes fotbollsarena för att få en pratstund med han de kallar för Jesus reinkarnation.
Egentligen är denna 20-årige babe alldeles för snygg för att få vara med på FulaFotbollsspelare, men jag och min kollega har funderat på att dra igång en serie snyggingar så att vi även får hylla folks utseende, även om det inte är i närheten av lika roligt som det är att hacka på någon.

Tills dess ber jag till Granero att Barcelona vinner Champions League.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0