Varför jag hatar Tyskland

Världskrig i all ära. Men det är fotbollen som fått mig att hata Tyskland!
Fula, tråkiga, horribla, groteska, vedervärdiga och avskyvärda är ord som beskriver de tyska fotbollsspelarna.
Jag har tidigare skrivit om det tyska damlaget. Eller vad man nu ska kalla dem.
Bayern München har vi röstat fram till världens fulaste fotbollslag. Det finns inte mycket som talar för denna bratwurst-stinkande nation. Deras liga är i jämförelse med övriga Europas en pinne i röven. En blek och rak pinne, helt utan finess och stil. Som sakta förs in i ändtarmen, plågsamt och strukturerat.
Fyfan för detta jävla land. Kan vi inte bara bomba hela skiten?

image35image36

Ska vi gå in på en mer inviduell nivå, kan jag inte annat än börja med Bastian Schweinsteiger. Eller svinet som jag brukar kalla honom. För han ser ut som ett. Svin alltså.
Helt utan karisma springer han omkring på planen och "spelar fotboll". En tysk spelstil där bollen ständigt rullar mellan backlinje och försvar. I en strikt och disiplinerad takt. Helt utan några som helst inslag av teknik. Den enda tekniken som finns att tala om är väl typ hur dom jävlarna kastar inkast. Mer tekniskt än så blir det sällan.

Det här är bara några av anledningarna till mitt hat. Vill ni ha flera, mejla mig!

/ Jesus  

Kommentarer
Postat av: Krille

Jesus = mupp

2008-05-13 @ 15:17:27
Postat av: tyskalnd

haha äru helt jävla..? tyskland äger i fotboll, och Schweinsteiger är jävligt bra, du kan inte ens nått om fotboll verkar de som.. + varför hata tyska landslaget för hitler erövrade judeländer? ;)

2010-06-18 @ 23:42:52
URL: http://jjustannaa.blogg.se/
Postat av: tyskland

skaffa dig ett liv, tyskland äger! du verkar inte kunna så mycket om fotboll, du. Schweinsteiger är skit bra.. + varför klaga på tyska landslaget bara för hitler erövrade judeländer? (;



btw: jesus? HAHAHA

2010-06-18 @ 23:45:00
URL: http://jjustannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0