Vilken jävla match!

Alla som missade kvällens match mellan Liverpool-Arsenal kommer att ångra sig i resten av sina liv. Matchen hade allt. Sedan 1990 kan jag inte minnas att jag sett en match av samma karaktär och spänning. Straffläggningar och förlängning i all ära, men det här var helt sjukt. Liverpool ska ha cred, men jag är svag för Arsenal så ett visst hat känner jag.
Men det går inte annat än att glädjas till en tillställning som denna... 
Såhär tätt inpå avblåsning befinner jag mig i ett sinnestillstånd som gör det omöjligt att skriva mer, jag får helt enkelt återkomma när kicken har lagt sig.

image13

Walcotts löpning, fysatan.


/ En hög jesus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0