Merseysides skönheter - Martin Skrtel

Det kryllar av groteska fotbollsspelare kring Merseyside. Näst på tur är det röda lagets monster Martin Skrtel.

image91

Denne slovak kom från Zenit St. Petersburg till Liverpool i vintras, och joinade på så sätt Liverpools redan fullsmockade armada av äckliga och fula fotbollsspelare. Precis som alla andra Liverpoolspelare kan väl denne bjässe bolla till fyra med badboll innan bollen tjongas iväg på smalbenet.
Skrtel huserar i mittförsvaret med antingen Daniel Agger (världens arrogantaste och almänt acklig dansk), Jamie Carragher (kan man se mer korkad ut?) eller den sköne finländaren Sami Hyypiä (mannen som på somrarna springer omring med en koskenkorva i handen och dödar mygg precis som alla andra finländare). Liverpools mittförsvar är med andra ord en hårresande uppsättning med "fotbollsspelare", även om jag skulle vilja kalla dem för monster.

Och namnet, Skrtel? Vet dom vad vokaler är nere i Slovakien?

Ps. Efter som jag själv har finländskt arv är det okej att ha fördomar mot finländare, då jag i stort sett driver med mig själv Ds.

// Kakan

Kommentarer
Postat av: Sanningens mun

Ni har inga flickvänner. Då är man en loser !

2008-06-02 @ 19:50:12
Postat av: Kakan

Sanningens mun//

Det som finns i din mun är inte sanning utan endast en stor jävla kuk. Vad vet du om vårt kärleksliv är ju en ännu bättre fråga. Kan garantera att två hunkar som vi har vårt på det torra när det gäller lovebisuness.

Din favvokaka

2008-06-02 @ 22:34:15
Postat av: Jesus

Sanningens mun pratar nog ur fel kroppsöppning!
Läs på om oss innan du skriver sådana hemskheter.

2008-06-03 @ 19:13:38
Postat av: Sanningens mun

Tycker inte att någon av er har alfahannelook. "Låtsas-otrevliga" är ni dessutom. Det osar dåligt självförtroende och bitterhet. Nä grabbs, räkna inte med några ligg denna sommaren.

2008-06-05 @ 15:54:59
Postat av: Kakan

Din intelligens är inte speciellt alfahannig heller, om man säger så. Att gå till angrepp på personers love-affairs luktar ju inte speciellt bra självförtroende heller. Gå och lägg dig....

2008-06-06 @ 11:25:22
Postat av: Sanningens mun

Men lägg ner bloggen. Den är värdelös och hatisk. Säkerligen olaglig också.

2008-06-06 @ 11:47:33
Postat av: Champinjonöga

Vars är Lescott?

2008-06-07 @ 17:47:49
Postat av: Kakan

Olaglig? Har vi någon gång attackerat någon så att det går över gränsen? Vi klargör bara vår åsikt, och du är tydligen jävligt intresserad eftersom du läser här lite då och då...mouth of fucking nonsense säger jag.

2008-06-07 @ 23:34:25
Postat av: Sanningens mun

Hej. Ser att ni fortsätter med er uppfinningsrika blogg. Hat,spott och spe. Verkligen häftigt och inte alls 2002 och Shulmann-aktigt. Inte alls. Nä för ni är pionjärer som säger er åsikt och ni går allllldrig över gränsen.Ni har kommit på något helt nytt !!! Shit !



lägg ner tramsbloggen är ju mitt stående tips och min ödmjuka önskan. Jag tror,eftersom jag är en mycket smart och vacker kille, att ni är tillräckligt smarta för att förstå min lilla åsikt, för ni stavar ju rätt ganska ofta. Alltså finns det intelligens i er. (Här dallrade min överläpp några sekunder och efter det brast jag ut i ett enormt garv).



Detta är en vulgär blogg. Den är också mycket dålig.

2008-06-23 @ 03:56:12
Postat av: Anonym

Älska Daniel Agger! så klaffen ;D

2008-06-28 @ 15:48:15
URL: http://angelinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0