Anatolij Tymoschuk - en Tjernobylprodukt?

image53

Hårfager och radioaktiv?

Vad är det bästa man kan göra när man sitter och har tråkigt på en mattelektion? Vissa skulle svara gå hem, andra skulle säga att sova, och vissa skulle föreslå att dra en tarzan på skoltoaletten. Jag väljer dock att gå mot strömmen och tänkte klanka ner på/hylla en blond, ukrainsk, fotbollsspelande version utav Robert Wells istället.

Anatolij Tymoschuk heter den hårfagre mannen ovanför mig. I onsdags blev han UEFA-cupmästare med sitt Zenit St. Petersburg. Jag såg faktiskt matchen och måste säga att jag gillar Tymoschuk skarpt då han är en dominant defensiv mittfältare med ett tungt skott, och dessutom en riktig ledare.

Där tar väl hans positiva egenskaper slut, för det är en riktigt ful kille vi har att göra med här. Även om man tar bort den vedervärdiga (men ändå egensinniga) frisyren så har vi fortfarande många fel att skala av. Ungefär som att räkna upp alla fel som Peppe Eng gör som programledare, bara för att man tar bort hans glansiga kostymer så finns det fortfarande hundratals saker som är värdelösa.
Med Tymo så har han de tomma, glansiga och intetsägande ögonen som ger honom en korkad uppsyn. Sedan den bleka, östeuropeiska huden är väl något utav en dröm för alla solarieägare ute i världen. Tillsammans med den raka näsan och de smala ormliknande läpparna så har vi en kille som i allmänhet ser jävligt obehaglig ut. Tycker personligen att hans obehaglighet är jämförbar med den som Bert Karlsson i en latex-dräkt eller Göran Persson i en spetstanga skulle frambringa, men det är ju som sagt bara jag.

Kanske Tymo, ukrainare som han är, bara lider av missbildningar efter Tjernobyl-katastrofen? Alla som har sett "Dansa med Leroy" vet hur de vilsna Tjernobylbarnsögonen ser ut, och det är fan inte långt ifrån herr Tymo häruppe, aight? Jag tror stenhårt på den teorin, på planen är mannen så kraftfull så man kan undra ifall han är radioaktiv eller något liknande. Hans utseende är och förblir dock en rörig härdsmälta.


// Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0