Dagens Kalac - 10/5 -08

image39

Vår ärkefiende Zeljko Kalac är fortfarande vid liv och utgör för varje dag ett hot mot vår existens. Här ser vi honom värma upp innan han ska äta upp en hundvalp eller något annat sjukt och vidrigt.

Milan vann ju Milano-derbyt förra helgen. Inte var det tack vare Kalac i alla fall. Kanske han skrämde upp anfallarna i Inter med sitt groteska utseende, och kanske var det därför Julio Cruz bara vågade göra mål på frispark? Jag tycker teorin låter trolig, kan inte tänka mig att man vill komma i närheten utav detta monster.

Här kommer nästa klipp på detta skämt till målvakts värdelösa förmåga. Att Milan har en sådan här målvakt är ju en förolämpning mot världens alla målvakter. Nog för att Milan är kassa de också, men ändå...

http://www.youtube.com/watch?v=NHiSLkFLCp0&feature=related

Skottet är inte otagbart, men Kalac fäller ut sina monstruösa armar likt en sengångare på maja, jävligt långsamt alltså. Tråkigt att ingen bryr sig bara...

// Kakan

Kommentarer
Postat av: Svetto

AHHAHAHAH Jag gillar din blogg. Har iof inte läst en enda mening men jag gillar ändå konceptet o bilderna!

2008-05-11 @ 11:03:41
URL: http://svettring.blogspot.com
Postat av: wilmer

jag väntar fortfarande på att ni skriver en artikel om tévez, eller snarare om hans axelbredd....

2008-05-11 @ 16:20:22
Postat av: Kakan

Wilmer, min unge man. Vi har gjort ett inlägg om Tevez. Ett som jag själv är jävligt nöjd med dessutom. Läs och njut!

2008-05-11 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0