Det är dags för en ny lärjunge!

Backlinjen är fulländad, utsökt och stark. Som en sojakorv med extra cayenpeppar. Det är ingen lätt match att ta sig förbi dessa killar, för att inte tala om hur svårt det är att få in bollen bakom Kameni.
Nu väntar mittfältet. Spelfördelarna, de passningskickliga och tekniska.


C
hampagnekaraktären måste hållas vid liv. Vad kan jag då bättre göra än att plocka in en ung fransman!?
Samir Nasri, denne unge och helt otroligt talangfulle mittfältare. Den nya Zidane, en attackerande mittfältare med bra skott och teknik. Båda kommer dessutom ursprunligen från Algeriet, likheterna är slående.

Det ryktas att denne 87:a ska dra sin kos från Marseille och landa hos min kollega Wenger!
Vilket låter som en rimlig transfer, Hleb och Flamini är väl på väg ut så mittfältet behöver stärkas hos kanonerna!
Det är också en övergång som jag själv skulle klara av. Jag hoppas innerligt att han inte sticker till Real Madrid.

Nåväl, Nasri går direkt in i Jesus gudomliga elva!

image85
- Nya Zidane?

/ Jesus

Kommentarer
Postat av: Nisse

Sjuukt najs elva!

2008-05-28 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0