Detaljer, accessoarer och idioti.

Följetongen om udda saker på, eller med fotbollsspelare fortsätter!
Del två bjuder på en glasögonprydd gangster från Surinam! Kan det bli bättre? (...troligtvis)


image50

Edgar "Pitbull" Davids har fångat många åskadares blickar. Dels för sitt ettriga mittfältspel, bruk av anabola steroider, dreadlocks och slutligen glasögon. Killen är speciell, det är ingen tvekan om saken!

Anledningen till de häftiga glasögonen är glaukom, en ögonsjukdom. Någon form av starr om jag inte misstar mig!
Dreadlocksen kan jag ju inte vara säker på, men troligtvis för att snubben vill synas och tycker det är coolt med djur i håret. Bruket av steroider kan jag bara spekulera i, men killen är ju tuff, en pitbull. Skulle inte förvåna mig om han slår sin fru också.
Steroiden vår käre Edgar (häftigt namn) knaprade i sig heter nandrolon, http://sv.wikipedia.org/wiki/Nandrolon
Han har även medverkat i flertalet reklamfilmer, Pepsi och Nike. Har ett gigatiskt ego och lirat i det holländska landslaget.
Så det finns inte så mycket att säga, förutom konstaterandet att killen är beundransvärd. Helcool och en krydda i fotbollens världs. All lycka till Edgar!


image51image52
- En fokuserad blick.


/ Jesus

Kommentarer
Postat av: ...

- En fokuserad blick. hhahha skön..

2008-05-17 @ 20:15:28
URL: http://ee3minem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0