En kaka till?

Vi har kunnat läsa att Kakan har ett förflutet inom medellvärlden, gillar dansfilmer och fotboll såklart.
Men hur är Kakan som person, varför håller han på Villarreal och hur gick det i lördags?


image81
- Kakan, en sann dröm!

Så fort Kakan är på tal vaknar disskutionerna till liv.
Han har en fin tradition av att väcka uppmärksamhet. Precis som här på bloggen, nästan 30 kommentarer på hans inägg om Man U undestryker min tes.
Kakan är en trevlig prick. Dock är han ganska strikt och har svårt att släppa till. Han har på senare tid blivigt beskriven som en borgare, moderat och överklasskärring. Vilket jag bara kan hålla med om.
Inget ont om de blå och deras politik, men livet som ung moderat är väl inte känt som den "vilda" typen.

Kakan är, som ni vid det här laget säkerligen förstått, populär (kanske avgudad) av det kvinnliga könet.
Dock har min käre kollega det lite svårt på den fronten. Han är vad man brukar kalla en fegis.
Det tog lång tid även för mig att verkligen komma honom nära.
Detta kan bero på att Kakan är uppväxt i den hårda förortsbetongen. Där får man inte släppa garden för en sekund. Vilket ända till idag sitter inpräglat i Kakans ryggmärg.

Kakan har, likt mig, en stor familj. Som det äldsta av syskonen blir det mycket matlagning och barnaskötande.
Vilket har gett honom en faderlig roll även i sin kompiskrets. Ibland förstörs fadersrollen av vissa störande moment (närmare bestämt en idiot som migrerat från Kramfors). Idioten som migrerat från Kramfors är även ett problem för mig. Kanske därför vill jag understryka dennes fantastiska dumhet.
Hursomhelst försöker Kakan att förbise hinder som detta och leva vidare.


Tack för mig / Jesus

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den där Kakan verkar vara en drömkille asså

2008-05-29 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0