Hail Jesus!

Vi tycker att ni trogna läsare ska få veta vilka vi, Kakan och Jesus, verkligen är så att ni får veta vilka som piffar upp er vardag och förgyller era liv. På grund av säkerhetsskäl och en framtida proppfull fan-mail-box så kan vi inte gå ut med namn, men nu hade jag tänkt beskriva min kollega Jesus lite närmare. Hur många tyskar har han egentligen spottat på?

Jag vill först och främst passa på att tacka Jesus för den fina beskrivningen han gjorde av mig häromdagen och ska nu återgälda honom.

Jesus är en krullig liten man som har beskrivits som lite utav en hunk, och blev på högstadiet utsedd till skolans snyggaste kille (med visst manipulerande och röstfusk har det visat sig). Till intressena hör knark, fotboll, trassliga kärleksrelationer och att åka på långa bilresor med sin flickväns mamma. Kort sammanfattat kan man säga att Jesus får sitta och smutskasta andra på grund av deras utseende då han själv är bevisat snygg.
På fotbollsplanen beskrivs han som en ihärdig jävel. I hans senaste framträdande fick han smeknamnet "illern", även om jag föredrar att kalla honom för en krullig Linderoth. Han har tidigare dragit till sig intresse från Sparka Ben IK men tackade vänligt men bestämt nej till erbjudandet från storklubben för att satsa på karriären i Korpen-laget.


image45

Jesus (killen med pilen ovanför sig) visar upp sina kunskaper.

//
Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0