Idiotfrisyrer

Hår, frilla, frippa. Eller är det en gås han har på skallen?

Min kollega Jesus kör på med sina seriösa artiklar. Detta är dock något jag som den slamsiga och tramsiga person jag är inte uppmärksammar och efterliknar, utan jag kör på med mina oseriösa, men ack så underbart roliga inlägg.

image61image62

Mansaré och Sagna - två killar som förhoppningsvis visar mer intelligens innanför skallen än utanpå.

De här två är ju egentligen inte alls fula. Ingen av dom besitter Tevez tandrad och ingen av dem har heller förbannats med Robin Van Persies dumknullade ansiktsuttryck. Det är frisyrerna som ställer till det.

Johan Elmanders lagkamrat Fode Mansaré och Arsenals högerback Bakary Sagna har bägge två av oförklarliga skäl valt att skaffa sig en blond mittbena. Inte nog med att mittbenan i sig är ful, de har valt att skapa den med hjälp utav rastaflätor. Sällan har något så ursprungligt vackert använts så här illa.
Mittbenan är nog det värsta som världen sett i frisyrväg, med konkurrerns utav mohikanfrisyren eller den alltför ofta använda tuppkam-med-snedlugg. Sen att blondera sig som mörkhyad är kanske inget jag skulle rekommendera. Se bara på sångaren Sisqo och den franske anfallaren Djibril Cissé, två andra svarta män som gjort misstaget att blondera sig. Båda verkar lida rätt mycket av det idag då de inte inger ett speciellt intelligent intryck.

Mittbenan, rastaflätorna och det blonderade håret gör att Mansaré och Sagna ser ut som en blonderad, jamaicansk version utav Nick Carter i Backstreet Boys. Och tro mig, det är inget man vill se ut som.


//Kakan

Kommentarer
Postat av: ida

hahah, så fult att det skulle kunna ta livet av någon. illa .P

2008-05-19 @ 22:34:01
URL: http://totaldisorder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0