Lärjungarna i mitten, de defensiva.

- Diiiifens grabbar, diiiiifens.

Mittbackarna presenteras här som ett par, efersom att jag inte orkar skriva så många inlägg.
Kameni och Clichy är klara, vilka är då mittbackarna?

En back som jag har någon form av hat-kärlek till är Nemanja Vidić. Skjön spelstil, resolut och utan pardon. Dock så spalar han i Man U. Kakan har tidigare beskrivit sina känslor för detta lag och jag står som vanligt vid hans sida.
Trots detta platsar Nemanja i min elva. Den här gången har jag överseende.
Bra spel med huvudet, hänsynslös och ett förflutet i röda stjärnan gör att serben platsar i den gudabenådade (bokstavligen talat) elvan.

image75
- flickscouterna nästa?

Vem blir då hans partner?
Rio Ferdinand kanske vissa hade velat läsa, men icket. Tänk på en hänsynslös, duktig, uppkäftig och tattuerad italienare och du har svaret.
Självfallet - Marco "Matrix" Materazzi!
Nominering är överflödig.
Ett roligt spel där man som Zidane ska skalla Materazzi hittar ni här.

image74


/ Jesus

Kommentarer
Postat av: Glenn Close

materazzi är ju inte snygg asså.

2008-05-24 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0