Lärjunge número cinco!

Vi har letat oss upp emot högerbacken, sedan väntar mittfältet.

Den sista backen. Endast en hårfager spanjor platsar här. Det finns egentligen inte så mycket att säga. Det hade varit dumt av mig att förneka Jose Mari's kusins sin talang i fotboll. Han har varit bäst i år, även här får jag ha överseende, blunda för klubblaget och tänka på den enskillda spelaren istället.

Han är en av de tusen sevillalirare som lämnat klubben för real madrid. Gillar flamenco och tjurfäkting. Har som sagt en kusin i Villareal. Tänker inte klippa håret!
Såklart - Sergio Ramos. Denne hårfagre spanior som spelat fantastiskt hela säsongen. Stark på huvudet och smart.
Självklar i min elva!

image80
- Sergio tackar fader vår för sin plats i elvan.



/ Jesus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är så snygg!!!började gilla fotboll när jag upptäckte han i matchen mot sverige..mums! hihi

2008-06-25 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0