Lasse Lagerblad!

Hat, hat, hat och åter hat. Kort och koncist. Enkelt och hårt.

Vi blir ofta anklagade för att skriva hat-artiklar och klanka ner på andra människor. Vilket jag kan hålla med om, med det är också det vi gör bäst!
Lars Lagerbäck har fört Sverige till vissa framgångar. Han har aldrig misslyckats stort. Han tar laget till turneringar, där de åker ut efter gruppspelet.

Själv kommer jag aldrig att glömma tysklandsmatchen i VM. Lucic fick rött kort och vem tar Lagerblad in?
I underläge 2-0 mot Tyskland tar han in Petter Hansson. Lirar med fyrbackslinje och tar ut Kim Källström.

image83

Vänta här nu. När Lucic åker ut tar han ut den enda spelaren på planen med goda kvalitéer på fasta situationer. Sätter in en viking i backlinjen.
Med en förundskapten som gör ett sådant byte kommer Sverige aldrig att nå stora framgångar. Lagerblad är inte värdelös, men tråkigare jävla stolle får man ju leta efter.

Äntligen! Likt Gert Fylking, utbrast jag när jag läste i sportbladet om Lagerbäcks "utbrott". Det man läser i aftonbladet får man väl ta med ett lastbilsflak med salt. Men en kommentar i alla fall! Han sa något! Prisa Gud!
Nu med EM framför oss hoppas jag på en LEVANDE förbundskapten som VÅGAR peta storspelare.

image84
- som alltid, glad och framåt.

Lagerblads kommentar till pressen igår:
"Jag vet inte vad ni är ute efter mina vänner. Om ni är ute efter en rubrik
där det står att jag vill peta Fredrik Ljungberg,
sa Lagerbäck irriterat och vände sig till informationschefen
Jonas Nystedt, som stod bredvid, och suckade -  Unbeliveable"

/ Jesus

Kommentarer
Postat av: :D

LAGERBLAD SKÄMTAR NI????

2010-09-09 @ 08:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0